неделя, 12 януари 2014 г.

Буритос



Разхождайки вчера в хранителният магазин ни попадна сет за Буритос! Аз съм голяма фенка на мексиканската кухня, та реших да пробвам. Ето какво представлява сета.

8 броя питки 
2 пакетирани соса
За плънка аз използвах:
500гр. кайма
1 домат
пресен зелен лук
кашкавал за поръсване

Начин на приготвяне:
Запържвате си каймата и изливате 2та пакетирани соса, оставяте да поври докато се сгъсти.
Питките, леко запичате в нагорещен тиган без мазнина, колкото да омекнат. После в питката слагате от сместа с каймата и сос, поръсвате пресен лук нарязан, 2 резена домат и завивате.

След като завиете са готови за консумация, но аз реших да ги сложа в тавичка, да ги поръся с кашкавал  да запека леко. Тъй като сложих повече плънка, моите се затваряха трудно и ги забучих с клечки докато ги запичках с кашкавала, след това махнах клечките (кашкавала ги беше запечатал).
* Аз използвах само 4 от питките



На самата опаковка е предложена и по различна рецепта, която също може да опитате.
Получиха се много вкусни буритос.

Няма коментари: