неделя, 26 януари 2014 г.

Мързелив Ябълков Пай

В търсене на следобедни закуски за моят син, днес ми хрумна вместо да правя банички със сирене с бутер тестото, което бях купила да направя ябълкови банички, ама вместо да си играя да стържа ябълки и да завивам банички, стана пай :)

Продукти:
Бутер тесто (1/2 от пакета)
2 големи ябъки
2 с.л. захар
малко канела












Разточвате малко бутер тестото и си изрязвате кръг, според тавичката в която ще печете, постлана с хартия за печене. Отгоре нареждате нарязаните на тънко ябълки и поръсвате с малко захар и канела, аз ползвам съвсем малко, защото го правя да може да яде и детенце, вие ако прецените, може да сложите повече захар.

Тестото, което ми остана от изрязването на кръга, съм сложила във формички за мъфини и също напълнила с ябълки и поръсени със захар.
* Като разтелете тестото в мъфините надупчете с клечка за зъби, защото иначе се надига.
Печете на 200 градуса.
Декорирала съм със сметана и пръчка канела.
Да ви е сладко!

Няма коментари: