вторник, 21 юли 2015 г.

Парти хапки - гризини, кюфтенца и мини брускети

Напоследък нямам никакво време да пиша, все още не съм ви представила менюто от рожденият ден на сина ми, а то мина вече месец от тогава! И още колко снимков материал съм събрала, който си чака рецептите, но всичко по реда си ще се опитам да наваксам!
Идеята ми беше да са неща, които децата обичат, да са дребни и лесни за хапване от самите деца, да нямат нужда от рязане и т.н. Естествено за възрастните имаше, салати и мезета и разядки разни и други вкусотийки, но днес ще ви представя "детското меню".

ГРИЗИНИ
Много лесни и много бързи - Трябва ви един малък пакет бутер тесто, което се нарязва на лентички с дебелина един пръст, поръсват се със сол, чубрица, червен пипер, шарена сол или подправки по желание, малко семена от микс за поръски на погачи и се пекат на загрята фурна на 180 градуса до готовност. Много бързи и много вкусни!


КЮФТЕНЦАТА са си кюфтенца, просто са мънички и са забучени на една зелка, за да приличат на таралежче и да им се радват децата! 
Аз замесих 1 кг. кайма с 2 яйца, 1 лук смлян в чопара да не го усещат малките разбойници, магданоз, чубрица, малко босилек, галета и малко черен пипер (сол не слагам, готовата кайма винаги има сол и за моя вкус, а и за деца мисля, че е достатъчно), омесвате си я, оормяте малки кюфтенца и пържите! А после идва веселата част, взимате половин зелка, набучвате я с клечки за зъби, а на тях набучвате кюфтенцата, за да е по шарено направих още малко бодлички от морковчета, а муцунката направих с дома и маслинки и разбира се копър за косичка :)



МИНИ БРУСКЕТИТЕ съм направила от франзели нарязани на кръгчета, отгоре поръсени с домати на кубчета (от консерва), шунка и настърган кашкавал! Запичат се много за кратко на загрята фурна, като тавичката трябва да е на най-горното ниво на фурната! И така още нещо, което децата обожават, а именно сандвичи :)



Няма коментари: