вторник, 13 октомври 2015 г.

Шницелчетата на мама с доматено сосче

Тези шницелчета, както се подразбира от заглавието ги приготвя моята майка и аз съответно знам рецептата от нея! Не си представяйте виенски шницели, защото няма нищо общо, по скоро са кюфтенца с много яйца и са мини, много вкусни, много бързи и много любими :) А ето ги и тях!


Нужни са ви 300 гр. кайма
5 яйца
сол
черен пипер 
2 с.л. брашно
и малко вода (20мл-30мл.)

За гарнитура аз съм приготвила доматен сос, но естествено всеки може да си приготви каквото желае! 
За соса:
600 гр. белени кълцани домати консерва
сол
1с.л. захар
черен пипер
чубрица
мазнина от тази, в която съм пържила шницелите

Приготвяне :


Размачквате си каймата с водичка малко, чуквате яйцата и продължавате да размачкате и да разбъркавате докато се получи каша. Слагате брашно, сол и черен пипер и отново бъркате, трябва да се получи кашичка, която да сипвате с лъжица в тигана! Сгорещявате си мазнина и започвате пърженето, излизат доста шницелчета, защото са мънички, но се пържат много бързо!

Когато ги изпържите, в тенджерка си отливате малко мазнина и прибавяте там доматите и подправките за соса, оставяте на котлона, докато соса се сгъсти, аз го правя много гъст, малко по рядък от лютеница! Става изключително бързо и разбира се вкусно!

Няма коментари: