вторник, 13 октомври 2015 г.

Как да си направим сами моливник...

Този пост няма нищо общо с готварство, но не мога да не се похваля какво съм измайсторила! За детската градина на сина ми поискаха майките да направят моливници, украсени от нас с подръчни материали, тааа ние с моя син измайсторихме 2 моливника, които станаха много сладки :) И ви ги показваме, за да си направите и вие!

Моливник №1 Царевица
(Този е по избор на сина ми, идеята видяхме в нета и той си го хареса )

Необходими са ви
1 ролка от тоалетна хартия
1 капачка за основа или картон изрязан в кръгче
бобчета
лепило Ц200
1 ролка от хартия, която да нарежете за листенца
боички за оцветяване
панделки и лепенки за украса


Взимате ролката хартия и я разрязвате отдолу на малки резки, по целият кръг, така че когато ги отворите да се получи нещо, като "цветенце", намазвате с лепило и залепяте за основата, която сте си подготвили (аз ползвах капачка от кафе). Оставяте да изсъхне малко и да се закрепи и намазвате ролката по цялата дължина или на части, за да лепите бобчетата, поставяте да изсъхне леко и лепите и от другите страни. Когато облепите цялата ролка я оставете хубаво да изсъхне, ние я оставихме за 1 нощ. На другият ден сръчните ръчички на моето момче оцветиха бобчетата жълти, е и аз помагах малко, ама съвсем малко :) 
От друга ролка изрязахме листенца и тях също оцветихме със боичка и от 2те страни. Когато всичко изсъхне, може да залепите листенцата от страни отново с лепилото.
За украса сме вързали 1 жълта панделка и сме залепили 1 слънчице, да им е слънчево настроението на децата в градината, докато рисуват!

А ето го и моливник  №2


За този моливник използвах 1 кутия от кафе, канап и лепило Ц200. Намазвате хубаво кутията с лепило и започвате да увивате плътно с канапа, оставяте да изсъхне за една нощ и украсявате по ваше усмотрение, аз разполагах със слънчица и за това станаха едни много слънчеви и весели моливници! :)


Няма коментари: