сряда, 23 март 2016 г.

DIY - Торта от памперси


Ето тази сладка бебешка торта от памперси направих за детенцето на нашия кръстник. Исках да е нещо по различно, да съм го направила аз и да е лично за тях. Естествено можех и да поръчам , но си казах защо пък да не я направя сама. И се получи много добре, а и беше страхотна изненада за изписването на бебчето

За да си я направите са ви нужни
1 пакет памперси
1 пеленка
панделки
биберонка
залъгалка
чорапки
боди
плюшено пате
дрънкалка
чорапки 
и изобщо всичко, което искате и можете красиво да прикрепите към тортата.

За първият етаж на тортата съм използвала памперси навити, като спирала един до друг и съм обхванала с бебешка пеленка-одеалце и панделка.
Вторият етаж съм подредила по същият начин, но без пеленката.
А на третият етаж памперсите са навити на ролца, като между тях съм вмъкнала едно боди, с чиито ръкавки съм завързала патето.


Самата торта съм поставила в пластмасова табла за торта, за да е по лесно пренасянето.
След като закрепите всички дребни елементи с панделки, като украса на вашата торта, за по голяма стабилност е хубаво да я обвиете цялата в целофан, завързан с панделка. Така е готова за поднасяне опакована, като огромен сладък подарък  за бебенцето и неговата майка :)




Няма коментари: