сряда, 23 ноември 2022 г.

Шоколадови мъфини с парченца шоколад и вишни

 


Днес съм решила да ви подсладя ... с едни супер шоколадови мъфини! Половината доза направих само с парченца шоколад, а другата половина с парченца шоколад и вишни! Моят личен фаворит са тези със вишните, много по сочни са, а вкусовете на шоколад и вишна се съчетават страхотно според мен, но мъжете у дома искаха само с шоколад и без "моите" :) плодове, та трябваше да удовлетворя и тяхното желание!

Необходимите продукти са:

  • 2 яйца
  • 1 ч.ч. захар
  • 1/2 ч.ч. олио
  • 1 ч.ч. кисело мляко 
  • 50 мл. прясно мляко
  • 3 с.л. какао
  • 1 ванилия
  • 1 бакпулвер
  • 2 ч.ч. брашно
  • 100 гр. натурален шоколад
  • 1 шепа замразени вишни

Начин на приготвяне: 

В купа рабиваме яйцата и захарта и последователно прибавяме олиото, киселото мляко, което предваритено разбърквам с прясното и тогава слагам в купата, ванилия, какао и накрая на части започвам да добавям брашното заедно с бакпулвера, бъркаме докато получим гладка гъста кексова смес!


Към така получената смес добавям нарязан на парченца черен шоколад, може да оставите парченцата по едрички, за да се усещат в кексчето! В тава за мъфини, нареждам хартиени кошнички и пълня до половината! Пека на 180 градуса, за около 20 мин. или до суха клечка!



Към останалата смес си добавям вишните, като предварително ги разрязвам на половинки! И отново разпределям във формички за мъфини и пека!


Както споменах и по горе, аз предпочитам тези с вишните и тъкмо тях ви снимах отчупени! Но това си е лично предпочитания, аз по принцип обичам да има плодове в сладкишите! Ако пък вие искате да е само шоколадово няма да слагате вишни, а ако нямате може да използвате микс горски плодове замразени или малини, боровинки, с такъв тип плодове, ще станат винаги добре!



От тази доза при мен излязоха 20 не много големи мъфина!


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!





Няма коментари: