четвъртък, 2 април 2015 г.

Канелони

За никого не тайна любовта ми към пастата и италианската кухня, та по този повод ви предлагам канелони със сос болонезе, сос бешамел и кашкавал!



Ще са ви нужни 1 пакет канелони, аз използвах ето тези, като не употребих целият пакет. А само необходимото ми за 4 порции (8 броя).

За сос "Болонезе"
1 голяма глава лук
3 скилидки чесън
1 морков
400 гр. кайма 
250 гр. консерва белени рязани домати
1с.л. доматено пюре концентрат
сол
черен пипер
риган
магданоз
олио

За соса "Бешамел"
80гр. краве масло
2 с.л. с връх брашно
250мл. прясно мляко

Първо трябва да си приготвите сосовете. За Болонезе запържете лука, чесъна и морковите нарязани на ситно, прибавете каймата и отново запържете докато стане на "трохи". Накрая прибавете доматите и подправките, оставете да къкри, докато се сгъсти.
За Бешамела си разтопете маслото на тих огън после добавете брашното, като непрекъснато бъркате, докато стане златиста каша и започнете по малко да добавяте прясното мляко, при непрекъснато бъркане докато поеме цялата течност.
След като сосовете са готови идва лесната част, а именно "сглобкта".


Намазнете си тавата и аз изсипвам малко от доматите от соса Болонезе, за да съм сигурна, че канелоните, ще се напоят хубаво  няма да залепнат. След това пълните канелоните със сос Болонезе и нареждате в тавичка. Отгоре заливате със соса Бешамел и по желание настъргвате кашкавал или пармезан. Аз след като започнах да ги правя видях, че почти нямам кашкавал и поръсих съвсем символично, колкото за цвят.
Печете на фурна на 200 градуса, докато се запече и придобие хубав златист цвят.


И естествено сервираме и си хапваме сладко, сладко :) Аз съм слагала по 2 в порция, но мъжете изядоха по 4, сина ми, който още няма 3 годинки, изяде 2 :) Много вкусна и много ефектна вечеря. Подходяща и за празнично меню!





2 коментара:

Десислава Енчева/И накрая щипка сол каза...

Изглеждат апетитно,страхотна идея ми даде за следващите дни :]

Didi Style каза...

Радвам се, че ви допада, вкъщи много се харесват :)