петък, 3 юли 2015 г.

Пилешко руло с гъби


Необходими продукти:
1 голяма пилешка пеперуда за 1 руло
 или в моя случай разделена на две
около 7-8 парчета бекон на слайсове 
топено сирене
500 гр. гъби
5-6 натурални маслини 
копър
сол
черен пипер

Ако имате цяла пеперуда трябва да разрежете с нож месото където е най-дебело и да отворите навън, за да се получи голямо парче месо, което да завиете на руло, аз използвах същата техника, но за 2те части на пеперудата по отделно и след това с ножа леко набраздих повърхността на месото, без да го чукам, защото пилешкото месо, според мен е достатъчно крехко. За да си подредите рулото, първо върху фолио си наредете слайсове бекон леко застъпени, върху тях поставете пилешкото месо, кото предварително хубаво сте обтрили със сол и черен пипер. В средата се нареждат гъби, нарязани на ивички, топени сиренца, малко обезкостени маслини за аромат и 1 клонче копър. 


Завивате рулото с помощта на фолиото и обръщате върху тавичка, застлана с хартия и намазнена с олио, като гледате отвора да е отдолу.


Гъбите нарязани на парченца, може да наредите в тавата, а може и да задушите отделно в мазнина със сол и черен пипер, аз лично ги направих така, защото месото иска малко повече обработка, може би около 40 мин. на 180 градуса, а на гъбите им трябва по-малко, за да останат сочни.
Рулата стават много красиви и може да поднесете цели на масата и след това да ражрежете на парчета или да разрежете и да поднесете, като наредите парченцата на ветрило или пък както ви подсказва въображението!





А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!


Няма коментари: