петък, 24 юли 2015 г.

Kрем Торта

Аз пак торта, ама още 6 месеца ще ме изтърпите! :) Тази е за шестата месечинка на моето бебче, отново лесна и бърза и без печене, с 2ма малчугани из къщи все такива ми се получават!

Нужни са ви 2 рула, аз използвах Swiss Roll - какао и лешник
2 пакетчета пудинг на Dr Oetker - ягода и шоколад
1л. прясно мляко
7-8 с.л. захар
5-6 обикновени бисквити
стреч фолио и подходяща купа с кръгла форма без ръбове

Покривате въпросната купа със стреч фолио, така че фолиото да излиза отвън и в нея нареждате рулата нарязани на филийки по стените на купата, за да образуват и те една "купа" от рула където ще изсипете кремовете.
Приготвяте двата пудинга според указанията на опаковките и оставяте малко да се охладят. След това изливате единия пудинг в купата и отгоре нареждате обикновени бисквити, изливате и другият пудинг и отгоре нареждате отново филийки от рулата. Покривате със стреч фолиото и леко притискате с една чиния, за да може всичко "да си дойде на мястото". Оставяте в хладилника да стегне (аз я оставих за една нощ) и след това може да я обърнете в подходяща чиния и да махнете стреча, разбира се :)
Много вкусна, много сладка и много крем... А ето и едно парченце ...


Няма коментари: