петък, 22 юли 2016 г.

Телешки пържолки с лук и гъби ( В Мултикукър )

Това е публикация, която изненадва и самата мен, защото не ям телешко и съответно не го готвя! Единственото, което правя е супа за децата, но този път в местната месарница ми предложиха толкова свежо парче месо, че реших да зарадвам и мъжа ми с едни пържолки :) А то зарадвани останахме всички, месото стана изключително крехко и дори аз ядох от тях! За тази магия с телешкото обвинявам Philips Multicooker, просто незаменима придобивка в моята кухня! Но нека ви споделя и рецептата.



Около 500 гр телешки шол разрязан на 5 малки пържолки (естествено вие може да вземете повече, ако желаете)
2 гл лук
5-6 гъби
150 гр. кашкавал
10 гр. краве масло
соев сос
черен пипер
сол
малко магданоз за поръсване при поднасяне

Пържолките намазвате със соев сос и овкусявате с черен пипер Включвате Мултикукъра на програма FRY за 15 мин. и слагате кравето масло, нареждате пържолите на един ред и запържвате от всяка страна по 2-3 мин., за да запечатате месото и да не изтекат соковете му при готвенето.


Изваждате пържолите и слагате гъбите и лука, нарязани на едро, да се запържат леко, овкусявате ги със сол  и черен пипер и прибавяте към тях пържолите, като гледате да наредите пържолите по дъното а лука и гъбите между тях или върху тях. Поръсвате с настърган кашкавал и затваряте капака! Включвате програма ROAST за 1 час. и забравяте за тях, аз лично бях на разходка с децата навън и когато се прибрахме ни очакваше вкусна топла вечеря!



Месото беше приготвено перфектно, лесно да се реже, дъвче, подходящо за малки и големи :)

Няма коментари: