сряда, 15 март 2017 г.

Салата от кус-кус



Една много лесна салата, много вкусна и много калорична, ноо може да я сервирате в по-малки количества, като разядка или просто да не се тревожите за калориите.

Давам примерни количества, естествено вие може да добавите или махнете нещо, което не ви харесва.
1/2 пакет кус-кус, сварен, отцеден и охладен
1п. майонеза
150 гр. цедено кисело мляко
200гр шунка
1 краставица
сол
черен пипер
(може да добавите и царевица, маслинки или да приготвите с кисели краставички, каквото обичате и предпочитате.)

В голяма купа слагате кус-куса, при него изсипвате краставичките и шунката, нарязани на кубчета и разбърквате добре. Прибавяте майонезата и цеденото мляко и разбърквате докато се получи хубава салата. Овкусете със сол и черен пипер, ако краставиците са ви пресни  може да добавите и лимонов сок, става много свежо.
* Ако мислите, че майонезата и млякото не са ви достатъчни и ви седи сухо, добавете още. Но внимавайте, ако добавяте майонеза става по тежко ястието, за това е добре да са комбинирани майонезата с цедено мляко, за да е по-лека и свежа салатата.
* Когато сервирате може да сервирате на топки, които да уфомите с лъжица за сладолед.
* Може да сервирате и в две , три малки купи на масата, като ги украсите или декорирате с някаква картинка от зеленчуци. В този случай, аз съм направила едно цвете от моркови и маслини.


* А ето тук съм приготвила същата салата само, че за Коледа и съм украсила, като съм направила свещи, от кашкавал и морковчета. Зеленинката е от кисели краставички и съответно в салатата също са такива, а не пресни.


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!


Няма коментари: