сряда, 9 април 2014 г.

Бисквити с мюсли и червени боровинки

Правя тези бисквити за моят син, който е на 1 година и 9 месеца и той много ги обича. Слагам по-малко захар от колкото има в купешките и по този начин го снабдявам с фибри, пълнозърбести храни, мюсли и полезни плодчета.
Рецептата е следната:
1,5 ч.ч. мюсли 
2ч.ч. брашно или може едната чаша да замените с ръжено или с пълнозърнесто, както правя аз
с бяло брашно стават по пухкави и меки
1ч.ч. разтопено краве масло
50 мл. прясно мляко
2/3 ч.ч. захар (може повече или по-малко да сложите, кой както предпочита)
2 яйца
2 ванилии
1 бакпулвер
1 шепа червени боровинки
Всички продукти се омесват, като първо си разбивате малко яйцата с маслото, млякото и захарта и после прибавяте сухите. Получава се много гъста лепкава смес, разпределяте с лъжици в тава постлана с хартия, като леко притскате, да се получи форма на бисквита и печете в предварително загрята фурна на 180 градуса, около 12 мин.



















Ето нова снимка на бисквитките, които направих за тази Коледа 2015



Тези бисквити определено са фаворити у дома :) Нова доза от есен 2017 , тук съм пропуснала червените боровинки (защото нямах) и съм добавила малко канела за есенен аромат .....



А ето и част от тях украсени за Хелоуин.
Намазала съм със шоколадов ганаш ( 80мл. сладкарска сметана и 90 гр. черен шоколад, )
Затопляте сметаната до момента преди да заври и прибавяте към нея натрошения шоколад, бъркате докато получите гъст и гладък крем, с който да намажете бисквитите.
Пайжинките съм направила със сладкарските боички на Dr. Oetker .




Няма коментари: