сряда, 17 декември 2014 г.

Мъфини с аромат на Коледа

Ароматът, който аз свързвам с Коледа е портокали и шоколад и именно така реших да приготвя тези мъфини :)
Рецептата е много лесна, но за сметка на това се получават много вкусни и ефектни мъфини!
Нужните ви продукти са:
2 яйца
1ч.ч. захар
2/3 ч.ч. олио
1ч.ч. прясно мляко
2 ванилии
2 1/2 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
кората от един портокал
шоколадови парченца
разтопен шоколад за глазура
захарни зездички за украса

В купа смесвате яйцата и започвате да разбивате, аз лично на ръка, но може и с миксер. Последователно прибавяте захарта, олиото, прясното мляко, ванилиите, брашното с бакпулвера и накрая без да разбивате, прибавяте настърганата портокалова кора и разбърквате.
С така приготвената смес пълните мъфинчетата до половина, слагате 1 парченце шоколад (аз ползвах с лешници и стафиди ) и допълвате с още малко смес!


Пекат се на 180 градуса и когато са готови се оставят да изстинат преди да ги залеете с глазурата. За глазурата използвах тъмен шоколад разтопен в микровълновата с малко олио ( може и на водна баня да се разтопят).  Когато изстинат ги поливате с шоколад и поръсвате със звездички за декорация.


Сладки, малки, изкушаващи :) И отново няма да останат до Коледа, че снощи още топли ги започнахме :)














Същите мъфини приготвих и за Коледа 2017, но този път украсата е от моите дечица :)


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!

Няма коментари: