четвъртък, 28 октомври 2021 г.

Зелени спаначени палачинки

 Чудите ли се как по интересен начин да предложите на децата си някои зелени зеленчуци, които не искат да ядат? Аз постоянно, буквално всеки ден - иска ми се да консумират повече зеленчуци, които са пълни с витамини и за това се опитвам да ги вмъкна в различни ястия, които обичат!


Този път съм им приготвила ЗЕЛЕНИ ПАЛАЧИНКИ СЪС СПАНАК. Няма да ви лъжа в началото ги погледнаха с недоверие, но след като хапнаха, питаха за още! Аз съм ги приготвила за вечеря, но могат да се направят и за закуска намазани с крема сирене и шунка (когато ми останат ги завивам така и стават чудесна училищна закуска). Правила съм ги няколко пъти, като тези на снимките са с бяло брашно, но съм опитвала и с пълнозърнесто и също стават много добре. 

Необходимите продукти са:

* 2 яйца
* 1ч.ч. прясно мляко
* 2 кубчета замразен смлян спанак
* 1и 1/2 ч.ч. брашно
* 1/2 ч.л. сол
 
Слагате всичко без брашното в блендер кана да се разбие добре, после прибавяте брашното и разбивате пак. Изсипвате си сместа в купа и ако ви се стори гъста, може да разредите с малко вода! Аз лично съм си разредила, за да получа точната консистенция на палачинки - като гъста боза! След това печете на тиган и са готови! Стават много бързо и наистина са много вкусни, ако искате по-наситен вкус на спанак, може да добавите още едно кубче спанак.
 

 
Предлагам ви и варианта, в който ние ги хапваме, но вие разбира се може да си ги направите с какъвто пълнеж харесвате. В този случай са с накъсано месо от печени пилешки бутчета, чеснов сос, зелена салата, царевица.... Но това е защото имах останало печено пиле, понякога запържвам пилешко месо нарязано на дребно с лук и моркови и соев сос, в общи линии ги правя подобно на дюнер пълнеж или пък "Wrap" сандвич. Ако завиете с шунка и сирена, както ви казах ги правя за училище на децата, могат да се нарежат и на колелца и ще са страхотно предястие за вашата празнична вечеря!








А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!


Няма коментари: