вторник, 23 ноември 2021 г.

Шоколадови мъфини без захар и бяло брашно

 

 
От известно време съм в една група, която е ориентирана към здравословното хранене и тренировки в домашни условия... Честно казано почти не спазвам хранителния режим в групата, но когато нещо ми е интересно от рецептите го изпробвам у дома! Днес направих тези шоколадови мъфини без захар и бяло брашно, като не се сдържах и добавих някой съставки! Ето и рецептата, като ще отбележа нещата, които добавих и промених от оригиналната рецепта!

Необходими са ви:
  •  2 яйца
  •  80 гр. черен шоколад
  •  2 с.л. краве масло
  •  2 с.л. мед
  •  100 гр. смлени овесени ядки
  •   И аз добавих:
  •  Около 80 мл. прясно мляко
  •  Съответно още около 100 гр. смлени овесени ядки (като аз използвам реално мюсли микс без сушени плодове и добавена захар)
  •  1/3 ч.л. бакпулвер
Начин на приготвяне:

Разтапяте си шоколада, меда и кравето масло на водна баня. Докато те се разтапят, разбивате  яйцата, после започвате по-малко да сипвате сместа, която сте разтопили, в случая аз добавих и прясно мляко, а след това смляното мюсли и бакпулвера. Получава се гъста лепкава смес. Разпределяте във форми за мъфини и печете на 180 градуса с вентилатор! Може да поднесете с настърган черен шоколад или пък с някакви плодчета - малини, боровинки - по ваш избор.

Получиха се наистина супер вкусни и са един страхотен вариант да приготвите нещо вкусно и здравословно за десерт у дома! За вдъхновението благодаря отново на  Ина Георгиева , страхотна млада дама, която се опитва да научи все повече жени да се хранят здравословно и дори издаде книга съвсем на скоро със здравословни и лесни рецепти! Така, че и пожелавам много успехи за в бъдеще и да все така положителна и активна!


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!

Няма коментари: