неделя, 7 ноември 2021 г.

Портокалови мъфини с боровинков център

 

Излишно е да ви казвам, че децата все търсят нещо за похапване, а и не може без следобедна закуска! Опитвам се да им разнообразявам закуските, да не са винаги едни и същи, а когато момчетата отново си пожелаха мъфини, се зачудих какви по-различни да направя този път и така се роди тази идея! Сладкото от боровинки го е правила свекърва ми и ми го донесе за чийзкейк, ноооо той ще е следващия път - днес са мъфини с боровинки и портокалов аромат! Кухнята ухае просто невероятно!

 Необходимите продукти:

* 1 яйце

* 1 ч.ч. захар

* 100 гр. разтопено краве масло

* 70 гр. олио

* 100 гр. прясно мляко

* 1 малко пакетче кокосови стърготини

* Кората на 1 портокал настъргана

* 1ч.ч. бяло брашно

* 1 ч.ч. пълнозърнесто брашно

* 1 п. бакпулвер

* Сладко от боровинки, ако не разполагате с такова сладко, може да използвате и друго, разбира се


Начин на приготвяне:

В купа разбивате с миксер яйцето със захарта, разтопеното масло и олиото. Добавяте прясното мляко, настърганите на ситно портокалови корички и кокосовите стърготини, разбърквате и идва ред на брашното и бакпулвера. Разбивате добре с миксера до гладка смес и започвате да пълните формите за мъфини! Аз слагам хартиени кошнички във формата за мъфини, като преди това съм намазнила формата. Слагате по една супена лъжица от сместа във формата за мъфин, после в центъра слагате чаена лъжичка от сладкото, което сте избрали, а отгоре внимателно заливате със супена лъжица от кексовата смес. Печете на предварително загрята фурна на 170 градуса с вентилатор за 15-20 мин. 

Мъфинчетата станаха супер вкусни и се изядоха буквално на два пъти :) Другият път ще увелича малко дозата, като ги правя! Тук ми излязоха 20 бройки, но моите форми са мънички, то се вижда и от снимките, ако имате по-големи форми или напълните повече формите, за да станат по-високи ще ви излязат по-малко бройки съответно.


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!

Няма коментари: