събота, 6 ноември 2021 г.

Здравословни мъфини без бяло брашно и добавена захар

 На всеки човек му се иска да се храни по-здравословно и да ограничи максимално продукти, като бяла захар, бяло брашно ... Аз не съм крайна и не съм изключила напълно никоя храна от менюто на моето семейство, но винаги, когато мога гледам да заместя някой "нездравословни" продукти със здравословни! Слагам нездравословни в кавички, защото честно казано не харесвам това определение - според мен тайната е в баланса - да хапваме от всичко по-малко, да не прекаляваме с никоя храна и да даваме на тялото си максимално разнообразие от плодове, зеленчуци и храни богати на фибри, минерали, витамини и т.н. Но да не ви отегчавам повече с моите размишления, ето и рецептата за тези мъфинчета, които станаха много вкусни и децата у дома ги харесаха, а това е най-важното условие за мен.


 

Необходимите продукти са:
✨ 1 яйце
✨ 1 намачкан банан
✨ 2/3 ч.ч. кисело мляко
✨ 1 ч.л. сода
✨ 50 гр. краве масло
✨ 100 гр. олио
✨ 2 ч.ч. смлени мюсли
✨ 1 голяма с.л. мед
✨ 3 с.л. сладко от дюли
✨ 2 с.л. какао

Всички продукти се смесват в голяма купа. Разбърквате добре и получавате гъста лепкава смес, която разпределяте във формички за мъфини и печете на 180 градуса с вентилатор. Проверявам за готовност с клечка!

 


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!

Няма коментари: