петък, 17 декември 2021 г.

Бъдни вечер Ретроспекция 2012-2023 + линкове с любимите ми рецепти за празника


Правейки тази сборна публикация осъзнавам, колко години вече аз съм тази, която подготвя трапезата за Бъдни вечер и за моето семейство! Обожавам Коледа, всички, които следят блога отдавна го знаят, но трапезата за Бъдни вечер определено ми е слабост, иска ми се масата, ястията, подредбата - да излъчват уют, топлина, сплотеност, любов - не знам как да ви го обясня! Но си мисля и се надявам, че всяка следваща година съм една идея по-близо до тази моя представа за това! В линкове ще ви оставя и препратки към рецептите, които виждате на снимките, но тъй като много от тях се повтарят, няма да ги оставям под всяка снимка, а само по веднъж! Приятно разглеждане и дано намерите вдъхновение и за вашата празнична трапеза!


Бъдни Вечер 2012

Постна Питка за Бъдни Вечер














Бъдни Вечер 2013




Бъдни Вечер 2014



Бъдни Вечер 2015







Бъдни Вечер 2016































Бъдни Вечер 2017

Бъдни Вечер 2019


Бъдни вечер 2020

 






























Бъдни вечер 2021












Бъдни вечер 2022




Бъдни вечер 2023








А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!

Няма коментари: